Stressad

Tjabbaaa, kom nyss hem! Va i Farsta med min papi, han köpte ny lur till mig! Wihoooo! Så de är najs men kan inte börja använda den förän jag fått mitt micro simkort som man måste ha till mobilen jag köpte så yes men är jätte nöjd och glad ändå! Hade omprov i samhälle idag o de gick skit dåligt och jag blev skiit arg, men sen hjälpte samantha mig så att de va lättare o komma ihåg allt och jag gjorde om det då och fick E! Så de är skönt, nu är det bara 2 omprov kvar! Men mamma ska inte vara hemma på hela kvällen så tänkte fråga om Samantha vill komma hit o käka pizza :D Haha men yes, vi hörs väl. Puuuuss/ Issa



Samsung galaxy S3 blev det!


Kommentarer
Postat av: Yana

Vad för mobil? :)

2012-05-30 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0