Nöööjd !/samantha

hellooooo , idag är jag på bättre humöra eftersom att idag har jag svart hår HHAAH
inte orange ! ska iallfall träffa min kära boyfriend snart min buss kommer 41 så ska lämna hans kort som jag har och sen träffa issa och träffa några andra och bara ta de lungt .
Var på en släktings konfirmation idag herregud ja satt och stod i 2 timmar och lyssna på någon gubbbe pallante asso aja sen åkte jag och kolla på lillebrorsan han tränar boxning yes men sen var one direction där också hahha hatar dom så brydde mig inte ett piss medans massa stod och skrek hahahahahah herregud men jaja ska fixa det sista och sen springa till bussseeen hare bra  chaaao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0