Brääänd

Duschade precis och fönade och plattade håret. Ska äta middag hos mamma med pappa och min bror snart. Men idrotts dag idag ju, de gick ganska bra, trots att jag har feber. Men har bränt mig som fan nu, i ansiktet, axlarna och vid brösten, hemskt! Man ser ju inte det direkt efter att man har vart i solen, de börjar ju synas efter ett tag, de har lagt sig lite nu iallafall men de syyns asso haha faaaan då, feber och helt bränd men jaaa jätte kul! Men ajaaa, ska sova lite nu, mitt huvud behöver vila. Vi hörs senare, drar till kvarteret efter jag vart hos mami också, puuss/ issa



Kooolla hur bränd! Fast ser värre ut på bilden än vad de är...eller kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0