Big brother.

Kom hem för någon halvtime sen snacka lite med mamma och nu sitter jag och kolla på BB kan inte vara utan det haha imorn ska klassen bada på morgonen ? asso ärligt vafan på morgonen ? jaja sitter och dör av garv issa är verkligen sjuk i huvudet. Kan berätta lite om idag . jag vakna skit tidigt hos issa och åkte hem för att möta malcolm och ge en sak och sen dra hem bara han var och dömde sen mötte jag upp issa och åkte och mötte khaula amanda och sen kom dänä yyeees och vid 7 drog vi och mötte conny och malcolm och drog till 22:an och sen hem för att se
bigbrother! men nu ska jag kolla bb puss !
Bless/samantha
HAHAHA nu kommer malcolm döda mig ! men bjuder på den här gammla fula
bilden hahaha skit längesen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0