Svar på frågor ! / samantha

Malin om FRÅGA DÅ!:
Går ni fortfarande kvar på dans? :)

Svar:Jaaa det gör vi .
14 Mars, 15:08  
Anonym om FRÅGESTUND!:
vika 2 killar e tungst i er klass (rolig snäll m.m) :) o 2 tjejer

Svar:Philip,Daniel och tjejer , sandra och lorena
14 Mars, 10:07  
Dalia om FRÅGA DÅ!:

13 Mars, 19:23  
Anonym om FRÅGA DÅ!:
samantha; hur blev du tillsammans med din kille?
hur gammal är din kille och du?
hur många syskon har du?
När måste du senast vara hemma?
issa; vilket land är du ifrån?
har du någon kille just nu?

Svar:vi börja i samma skola och började snacka mycket , jag är 97:a
och han är 96:a. 2 syskon har jag . det beror på vad jag ska göra men har
inte stränga tider.
12 Mars, 16:26  
Anonym om FRÅGA DÅ!:
Kan inte ni berätta lite om era personligheter?
Ska ni på the wave?
Tycker ni det är mobbat o gå dit?
Vad kan man ha på sig där?
varför gjorde du slut med din kille issa?

Svar:det kan vi berätta i ett inlägg.
kanske .
Nej jag tycker absolut inte det sålänge man tycker att det är
kul så varför inte .hmmm ? det man tycker är fint och bekvämt
12 Mars, 08:32  
Therese om FRÅGESTUND!:
1. Favorit affär?
2. favorit djur?
3. favorit klädstil?
4 är ni kära?
5. har ni ett förhållande med någon?

Svar: Ojjj , eeehm Gina ..Hund..olika.. Jaaaa
 jaaaa det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0