Nu ska vi se hur mycket jag vet om Samantha... Hahaha

1. Vad heter hon? - Samantha Yasmin Berhane
2. Hur gammal är hon?14
3. När träffades ni sist? - För 1 timme sen
4. Vad har hon för hårfärg? - Hennes naturliga är svart men hon har fägat ljus brunt nu.
5. Brukar hon färga håret? - Brukar o brukar, hon har gjort det iallafall.
6. Vilka färger har hon haft? - Svart och brunt tror jag,
8. Är hon galen? - Jaaaa, de är de minsta man kan säga!
9. Vad är erat bästa minne? - När vi sov ensamna hemma i två dygn!
10. Har ni många minnen ihop? - Jaaaa
11. Vart bor hon? - Farsta
12. Har ni varit utomlands tillsammans? - nej, tyvärr inte
13. Är du avundsjuk på något hos henne ? - Ja att hon är världens finaste människa.

14. Vad heter hennes syskon? - Amanda och Jordan
15. När träffades ni första gången? På sommarlovet till 7an
16. Hur träffades ni? - På uppropet sommarlovet innan vi skulle börja 7an
17. Vad går hon i för sporter? - Dans
18. Vad kan hon göra på helgerna? - umgås med mig!
19.Har ni pussats? - Jaaadå
20. Är hon duktig i skolan? - ja, bättre än mig
21. Är hon singel? - Neeejnej

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - Ja, ibland när vi är riktigt snälla ;)
23. Har hon fräknar? -  nej
24. Har ni kollat på film någon gång? - haha yes.
25. Har ni bråkat någon gång? - Nej, bara tjafsat
26. Har ni sovit i samma säng? - Japp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? - Jaa måånga gånger!

28. har du sett henne gråta? - Ja...min bebis :(
29.Vad gjorde du då? - Försökte trösta henne så bra jag kunde.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? - haha Jaaa
31. Har hon sett dig gråta? - Japp
32. Vad ska ni göra i sommar? - Bada, sola ( Bara jag inte blir rosa HAHAHA) åka på kollo, dygna, ung08 ja allt!
33. Har hon svikit dig någon gång? - Neeej

34. Har ni pratat i telefon någon gång? - jaa många gånger
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? - Dö själv, nejmen seriöst ja.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - Jaaa spikat!
37. Älskar du henne? - Jaaaaa!
38. Vad är det bästa med henne? - allting! Hon är mitt ALLT!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? - Ingnting, kommr inte på något!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? - De klart, vi delar på allt.
41. Hur ser hennes klädstil ut? - Fiiinaste! Wallah swag bror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0