Lär känna mig bättre ! /samantha

1. Vad heter du? Samantha yasmin berhane
2. Hur gammal är du? 14
3. Vart bor du? Farsta
4. Hårfärg? brunt
5. Ögonfärg? bruna
6. Hur lång är du? 159 cm
7. Kär? JA !
8. Singel eller upptagen? NEPP
9. Hur många har du kysst? jadu, några stycken
10. När och vem kysste du senast? min älskling
11. Har du hånglat med någon av samma kön? näaaaaa
12. När hade du senast sex och med vem? men assovafan ? -.-
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 1 månad? 11 månader
14. Dumpat någon? jaaa
15. Blivit dumpad? neeej
16. Vad för killar föredrar du mest? Mulatter
17. Vad har du för mobil? Xperia ååå bästa (eller inte)
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? SHOPA ! OCH RESA GALET !
19. Favoritland? har ingen aning asso,
20. Favoritfärg? svart,rosa
21. Film? vet ej . minns ej ahahahah
22. Bok?  snälla pappa nej !
23. Killar eller tjejer? Tjejer
24. Vad gillar du mest med dig själv? att jag är bäääst HAHAHAA
25. Vad gillar du minst med dig själv? MIN MAGE !
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? ISSOSSS !
27. En person du älskar – vänner,min familj och min älskling
28. En person du hatar – haha ja det kan jag inte nämna här
29. Ut och festa eller myskväll? de beror ju på ?
30. Saknar du någon just nu? jaaaaaaa
31. Vad är det bästa som hänt dig? det finns mycket
32. Beroende av något? Sötsaker
33. Ditt livs största misstag? venne
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? HHAHA helt klart issa !
35. Har du några tatueringar? Nej .
36. Piercingar? tungan,näsan och 4 i öronen
37. Vem är mest lik dig? INGEN
38. Har du någon förebild? min mamma !
39. Vad ska du göra idag? Kolla BB
40. Vad är det värsta du vet? Falska människor
41. Vad är det bästa du vet? Känslan när issa slickar på min fot !
42. va åt du nyss? Inget
43. Vad vill du ha just nu? Pengar
44. Vad köpte du senast? chips och godis
45. Vem är din favorit kändis? finns maassa
46. Vilken är din favoritställning? men kom igen ? doggystyle ? AHAH nej men vafan e de för fråga
47. Tränar du? aaaa dans
48. När går du och lägger dig? beror på
49. Vad är klockan nu? 21:41
50. Är du nöjd med ditt liv? - Ja ganska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0