Issa svarar lite...

14 Mars, 15:08
Anonym om FRÅGESTUND!:
vika 2 killar e tungst i er klass (rolig snäll m.m) :) o 2 tjejer
Svar: Daniel, Aziz, Philip o Said Haha snäll jag va idag! Haha och tjejer Lorena och Sandra :)
Dalia om FRÅGA DÅ!:
Issa fin du e i din nyaa hårfärg, du passar verkligen :)
Här är lite cp frågor:
Favorit blogg utav dem kända?
Favorit låt? och vrf?
Har du någonsin träffat en kändis, ifall ja, vilka?
Vad gillar du mest med ditt utseende ?
Lägg upp en bild på när du va en skitunge
Pusspuss <3
Svar: Tack sötnos!
Hmmm...måste nog säga kissies!
Har ingen speciell just nu..
Inte träffat tror jag...Men sett Rihanna och Eric Saade och några till;)
Hmmm...Svår fråga men mina ben om jag måste välja.
Har typ ingen på datan, tyvärr. Puss!


Anonym om FRÅGA DÅ!:
samantha; hur blev du tillsammans med din kille?
hur gammal är din kille och du?
hur många syskon har du? 
När måste du senast vara hemma?

issa; vilket land är du ifrån?
har du någon kille just nu?
Svar: Jag är hel svensk.
Nej det har jag inte.

Anonym om FRÅGA DÅ!:
Kan inte ni berätta lite om era personligheter?
Ska ni på the wave?
Tycker ni det är mobbat o gå dit?
Vad kan man ha på sig där?
varför gjorde du slut med din kille issa? :(
Svar: Yes som Samantha skrev så kan vi göra det i ett annat inlägg.
Ja det ska vi tror jag.
Nej verkligen inte.
Något som är skönt att dansa i och som är snyggt, typ ett linne och ett par leggings.
Han hade tappat känslorna så det var alltså han som gjorde slut.

Mars, 08:32Therese om FRÅGESTUND!:
1. Favorit affär?
2. favorit djur?
3. favorit klädstil?
4 är ni kära?
5. Har ni ett förhållande med någon?
Svar: 1. Typ Gina eller HM.
2. Katt!
3. Heelt olika, men mest tjocktröja faktiskt haha :)
4. Nooope,
5. Neeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0