BAJS / samantha

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej absolut inte. 
2. Är du singel? Nepp !
3. Är du player? haha nej
4. Har du syskon? Isåfall, hur många, ålder och vad heter dom? Jag har 2 syskon en storesyster som är 16 och en lillebror som är 8 . 
5. Något är fel, den första personen/personerna du vänder dig till? Malcolm,issa,min syrra
6. Testat droger? Neeeej !
7. Är du sexmissbrukare? JAMEN SJÄÄÄLKLART KOM IGEN ( MEN NEJ )
8. Är du tablettmissbrukare? Nopppe
9. Hur många kan du berätta allt för? typ 4 personer
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jaaaaa
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Mariama jaaaa det gör hon
12. Har du haft sex? nyfiken
13. Har du något som hör till ditt ex? NEEEEJJ
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?  men jaaa
15. Fullständigt namn? Samantha yasmin berhane
16. Favoritlåt? ingen aning
17. Favoritfärg? svart,rosa
18. Bästa vän? Isabell carneheim
19. Favoritprogram? BB SÅKLART !
20. Är du svensk? kvartsvensk
21. En person du vill ligga med? Min bebis
22. Vart bor du?
farsta
23. En underbar person? MIN MAMMA !
24. Fem personer som du älskar? Min familj,min kille och issa,dänä, amanda
26. Röker du? USH NEJ VERKLIGEN INTE
27. En person som betyder mycket för dig? Malcolm & Issaa
28. Vem kan du berätta allt för? Min syrra
29. Favorit djur? Hund
30. Hur lång är du? 159 :)
31. Vem gillar du? MIG MIG BARA MIG HAHA
32. Favorit film? ingen aning
33. Vill du flytta? Isåfall, vart? jaa tänk att bo i sin egen lägenhet ojojoj vet inte vart
34. En sexig person? ojjj mASSA !
35. Har mest minnen med? Dänä sabatin HAHA amanda och issa
36. Favoritgodis? sura godisar och cola godisar !
37. Någon du är beredd att göra vad som helst för? Min familj,malcolm issa,dänä och amanda
38. En som du inte kan leva utan? vänner , malcolm och familjen
39. Vad drack du senast? juice
40. Har du ett liv? JA, men jag gjorde det här testet ändå, OK?

Kommentarer
Postat av: Natalie Kudelka

hej! Hur mår du? du har en väldigt fin blogg.. :)

2012-03-19 @ 17:50:51
URL: http://kudelkanatalie.blogg.se/
Postat av: gisela<3

haft en bra dag? :)

2012-03-19 @ 21:40:26
URL: http://giselaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vem va diit exx svara om du vill skit bra blogg föresten <3

2012-03-20 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0