Tråååkigt

Tjaaaa, har tråkigt som  faaan... Mamma är på sitt rum med hennes kille och jag sitter här i vardagsrummet helt ensam...lyssnar på musik och chiillar, haha nej fyfan har dö tråkigt men är inte trött nånstans så kan inte gå och lägga mig...Hahaha fan då men iaf, kom hem runt 11, va ute med nåågra, chiiillade sådär åt kyckling hahahha men imorgon ska jag möta papi i centrum, han ska köpa lite grejer åt mig, hihi love han. Ajaaaa, vet inte vad jag ska skriva har bara galet tråkigt som sagt...blir inte mycket bloggning alls asso...vi gör saker hela tiden så ingen av oss har varken tid eller ork att blogga...de här är andra natten jag sover hemma hos Mamma sen kollot liksom haha men lovet har börjat bra iaf, har haft skiiit kul hittils iaf..men okej ska sluta tråka ut er nu, vi hörs nångång..Puss/ Issa



Min bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0