Myyysigt!

Tjaaaa allihoppa, Samantha och Maria sov här inatt, jätte mysigt ! Haha Maria gick nyss och Samantha ligger och sover. Snart ska jag åka till stan med papi, måste bara ladda min lur först. Ska köpa långklänning och jeans! Sen ska jag på restaurang med Farmor och Farfar och min Farbror och han familj, blir väl trevligt men yes medan jag är i stan o lala. Ska Samantha, Maria, Amanda, Hawa, Malcolm och Conny va hos mig o kolla film....Hahaha osäkert läge haha nejdå, jag litar på dom! Men yes, sen kommer jag väl hem och umgås med dom lite sen sover Samantha här inatt igen, mys! Men vi hörs lite senare, kanske mobil bloggar. Kyyyss/ Issa
Snabb ful bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0