Galen helg !

GODMORGON !
kom hem för ett tag sen igår vare galet kul , vi var i flaten och där var det helt okej faktist träffa massa folk som jag inte har sett på hundra år såå aaa sen skulle det sluta 5 men de sluta klockan 1 ? asso vafan ? sen skulle vi åka hem inga bussar gick vi gick till skarpnäck och sen fick vi vänta 30 min på tuben -.- vafan aja hahaha sen träffa vi jamil och några, var med issa sofia , sofias kusin hela tiden och några killkompisar men jaa i fredags var vi med matilda och malva vi var verkligen överallt det var jag matilda,issa,mputu,nicola,malcolm,kevin,sofia,hennes kusin, och massa till sirwan och massa kom hem vid 2-3 aja kommer inte ihåg men ska leka med min lillkusin som är här nu .så skriver sen sen ska jag träffa några , vet inte om det finss bilder från helgen men jjaja annars kommer de väll upp
PUSS/samantha
har inga bilder så bjuder på en fbi på maria hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0