Nya converse..

Tjaaaa alla! Vaknade nyss upp hemma hos mamma...hade skiiit kul igår! Först träffade jag samantha, maria o weris och vi drog t bryggan sen där kom sofia, hennes kusin, feridun, nicola, christian, mputu o massa
a vi alla ute bara o chillade, dansade osv. Sen drog alla till donken förutom jag, samantha o weris så vi drog hem till mig o käkade. sen drog vi ut i fagersjö o träffade alla igen. Jag o samantha badade hahaha fett kul ju men sen drog jag, samantha, weris, sofia, hennes kusin, reaggie, christian o nicola hem till mig...hahaha skit kul va de..dygnade iaf sen drog alla hem o jag också ocj sov tills nu men nu ska jag till centrum med mami och köpa nya converse, de behövs verkligen!! // issa
bilder från igår/inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0