de åskar och blixtrar buhuuu läskigt ...

oherregud vad jag dööör av garv , vi fick en till kommentar från någon brud som säger att issa bara har de där vita linnet HHAHAHAAH herregud jag garva och de roliga är att hon inte ens kan svenska och ändå sitter hon och kommenterar sånt där , aja hahahahaa ingen ut av oss tog illa upp det var bara sjukt roligt . 
ååå de är så röv läskigt de åskar och blixtrar också jag och issa vill ju komma till farsta men jag vågar inte gå ut , såå vi får väll vänta lite . Skit väder är de så man får väll sitta hemma hela dan . nej men något hittar vi väll på .yeeees men har int något mer att säga faktist så jag skriver sen . /samantha
HAHAHA katterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0