10 saker ni inte visste om mig...

1. Jag älskar folk som får en att skratta.
2. Jag behöver klääääder!!
3. Jag saknar kollot galet mycket!
4. Jag älskar killar som hör av sig ofta.
5. Har aldrig träffat en kille som har gillat mig på riktigt..
6. Mitt hår har typ slutat växa?! Känns som att det inte har växt något alls sen jag klippte mig..
7. Irriterar mig jätte mycket på snåla människor.
8. Vill åka utomlands!
9. Jag och Samantha kan skratta så mycket att vi gråter åt något som egentligen är skit tråkigt, haha våran humor dödar!
10. Jag ska få en katt snart förhoppningsvis!
//Issa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFTA, trodde du och den hära raman på riktigt gillade varandra :O WTF!!=!??!?!?!

2012-07-22 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0