Packa

Tjabba, käkade frukost precis. Igår sov Samantha och Mina hos mig. Haha först åkte vi till rågsved runt 10 till någon fest....hahahahah men iallafall sen kom vi hem runt halv 1. Vi var vakna till typ 4 haha fyfan vad kul det var men iallafall sen gick vi upp vid halv 11, usch vad trötta vi var haha men sen runt halv 12 gick båda hem så yes sen dess har jag duschat och ätit. Men idag ska jag inte göra något alls, sista lovdagen asso, fyfan skola imorgon. Snäälla döda mig någon! Men aja, ska packa lite idag till flytten, flyttar om ca en vecka och har inte ens börjat packa men jag pallar inte ens.. haha men vi hörs snart! Puuss/ Issa



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta? :)

2012-04-15 @ 13:31:39
Postat av: Yana

Vart ska du flytta? :o

2012-04-15 @ 14:03:48
URL: http://yana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0