Inget internet

Tjaaaa bloggen! De har inte vart någon bloggning eftersom att jag och Samantha har sovit i min nya lägenhet o där finns det inget internet men nu är jag hemma i fagersjö men ska sova i nya lägenheten inatt iallafall. Men iallafall jag ska berätta lite kort om helgen:
Fredag: Vi var först i skolan. Sen åkte vi till gården. Dansade och Snackade massa där sen åkte Jag och Samantha till min lägenhet i Farsta och sov där,
Lördag: Vi vaknade runt 10, gick upp åt frukost osv. Sen mötte vi upp Amanda, Däna och Maria, va ute lite, käkade osv. Sen mötte vi upp Lorena. Vi åkte och köpte lite mat och läsk osv. Sen åkte vi hem till min lägenhet. Vi hade lägenheten för oss själva hela kvällen och natten osv :D Så yes, vi fixade oss och käkade nudlar, daansade, lyssnade på musik också haha sen åkte vi till Bagis, va på någon fritidsgård där träffade några skit trevliga brudar där. Så dom åkte med oss till Rågsved. Där träffade vi Brandon och massa andra, Lorena stannade kvar där. Och jag, Samantha, Emma och Helena till Högdalen och mötte upp några killar. Vi chiiillade bara haha nejmen ja sen mötte vi upp Lorena igen så åkte hon, jag och Samantha hem till lägenheten. När vi kom dit käkade vi varma mackor, snackade, och garvade som fan haha men yes vi gick och la oss runt 4 tror jag...?
Söndag: Vi vaknade runt halv 11, satt uppe och snackade bara sen. Gick vi upp och fixade oss och sådära sen gick Samantha och Lorena hem till sig och jag åkte hem till fagersjö. Sen åkte jag och lämnade masssa grejer i lägenheten och så men nu är jag hemma igen. Är skit trött, ska duscha snart, göra en fläta sen chiilla och sen åka och sova i lägenheten.
Bästa helgen på länge! Har haft skit kuul! / Issa
Bild från igår. ( Ful på mig! Menmen...haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0