10 sanningar om mig/ Issa

* Jag smaskar nästan alltid, hehe.
* Samantha är den ända som vet ALLT om mig.
* Jag älskar att fixa med håret och naglarna.
* Jag ÄLSKAR katter! Åh vill verkligen ha en!
*Jag är jätte kittlig.
* Jag älskar "badboys" Haha vilket kanske inte är så bra...
* Jag saknar mitt långa bruna hår :( Fast vill vara blondin, men med låångt hår!
* Jag bryr mig nästan alltid om vad folk tycker om mig, tar alltid åt mig, tyvärr.
* Jag gråter fett lätt.
* Jag älskar folk med humor!



Kommentarer
Postat av: BEEETTAN IN DA HOUSE!

NU ÄR JAG SERIÖS!! ASSÅ NO JOKE ISSA, DU BLIR SKIT FIN PÅ DINA ALLA BILDER!!!!!

INGET MER JAG VIL SÄGA PEEEACE :*

2012-04-16 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0